شورای عمومی دادگاه اداری قطعنامه ای از اداره ملی جمهوری اسلامی ایران را لغو کرد.
براساس این گزارش ، براساس این گزارش ، پرونده ای از شرکت ملی پستی جمهوری اسلامی ایران ارائه داده است و خواستار لغو بند 2 برای دستورالعمل های پرداخت خدمات پستی و خلاصه شده است تا توضیح دهد:
“در سالهای اخیر ، مأموریت نامه ملی ایران به عنوان یک شرکت دولتی از وزارت ارتباطات و شرکتهای فناوری اطلاعات ، به دلیل نفوذ خسارت مالی افراد با توجه به عدم دقت در حمل و نقل کالاها و خدمات پستی که متأسفانه باعث شده است عموم مردم را به سمت عموم مردم نشان دهد ، به دلیل عدم صحت در حمل و نقل کالاها و خدمات پس از آن ، که متأسفانه باعث ایجاد عمومی شده است ، ایجاد کرد ، مطابق با مواد 1 و 2 قانون مسئولیت مدنی و ماده 2 قانون بیمه و مواد 2 و 2 قانون مدنی ، نیاز به حق مشتریان و مشتریان شرکت پستی ، که آسیب دیده است ، پوشش داده نشده است.
آنچه به نظر می رسد موضوع نامه نامه است ، اکنون قانون تصویب کنگره بیست و یکمین کنگره جهانی اتحادیه مشاوره اسلامی است. اما با آینده متوجه خواهید شد که هیچ یک از مفاد قانون فوق الذکر جبران خسارت و جبران خسارت به مشتری نمی پردازد. در غیر این صورت ، به عنوان مادر تمام قوانین لازم در کشور با قانون اساسی مغایرت خواهد داشت. در همین راستا ، ماده 2 بند 2 از این قانون حاكم است كه كشورهای عضو باید مطابق با شرایط و نیازهای ملی ، وضعیت و نیازهای مردم را تعیین كنند. طبق بندهای 1 ، 2 و 2 ماده 4 قانون ، درصد خدمات پستی توسط قوانین ملی تغییر یافته و کاهش می یابد ، به عنوان پاراگراف های مجاز 1 و 2 ماده 2.
جالب اینجاست که شرط ارسال و انتقال اصل آسیب دیده شرکت پستی در صورت پرداخت موقعیت توسط مشتری به هیچ وجه نیست.
علاوه بر این ، بسیاری از موارد مندرج در قانون سوابق و سوابق کنگره از جهان بیست و یکم پس از اتحادیه ، 1/4/11 تصویب شده (همانطور که در ابتدای این قانون گفته شد) برای تبادل پستی بین طرفین و هر کجا که الزامات پستی و ملی برای کشور عضو باشد.
ادامه کسی که یک شرکت پست ملی بسیار عجیب و غیرمنطقی در برخورد با مشتری ها را هدف قرار داده است و مطمئناً حقوق آنها (مشتری) را نقض می کند ، که منجر به نتیجه نارضایتی عمومی و پیامدهای اجتماعی خواهد شد.
هاونر ، مطابق با قوانین فقهی: 1: قاعده ناپدید شدن (من یک قانون هستم (من یک قانون هستم (من یک قانون -برای -law (ii) آئین نامه (ii) آئین نامه و متن و روحیه قوانین ، تدوین بند این گفته در دستورالعمل های اعتراض خارج از مقام و قادر به توانایی قانونی و دینی حقوق مردم و مشتریان است.
متن شکایت به شرح زیر است:
“دستورالعمل های بین المللی و خارجی برای مراکز پستی
………………….
4. در صورت آسیب دیدگی ، ضمن تهیه یک فیلم کامل و عکسی از تمام ابعاد اعتراف ، محتوای مخصوصاً آسیب دیده و محتوای بارگذاری تصاویر به کارت عملیات پستی و گواهی عمل و اگر شاکی درخواست کند ، شاکی باید به طور کامل در این پرونده ثبت شود. این خسارت در زمان پرداخت ثبت شده و دارایی شرکت محسوب می شود. “
در پاسخ به شکایت فوق الذکر ، پست ملی جمهوری اسلامی ایران ، مطابق لایحه شماره 1 ، 1/4/11 ، و لایحه اضافی 1 از 1/4/11 ، که توسط دفتر دادگستری اداری ثبت شده است ، به طور خلاصه توضیح داد:
“الف) تشکیل مضرات:
۱ـ جمهوری اسلامی اسلامی شرکت ملی پستی ایران بر اساس قانون پستی مجمع مشورتی اسلامی ، قانون تأسیس یک شرکت پستی ایران ، تصویب شده توسط مجمع مشورتی اسلامی و کد کد 4/7/11 ، یک شرکت 100 ٪ دولتی است. به ویژه ، طبق ماده 5 قانون فرم ، این شرکت دارای یک نهاد حقوقی مستقل ، به عنوان نماینده دولت ، عضو جهان به دنبال اتحادیه UPU است و مسئولیت کلیه فعالیت های بین المللی در این پست را بر عهده دارد. بنابراین پرونده شاکی مشکلی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
۲ـ بندهای 1 ، 2 و ماده 2 از فصل دوم مسئولیت (مسئولیت کنوانسیون پست در کنوانسیون پستی در کنوانسیون پست ، که در آن مشرالیالی به آن اشاره می کند ، و همچنین بند 2 بحث که تأیید می کند حق ادعا دارد. این یک تشنج غیر صحیح و محرومیت از اموال است. -در عین حال ، صاحب آن ، به ویژه پس از پرداخت و جبران خسارت ، به دلیل این که این با اصل عدالت و عدالت و موارد ناعادلانه بودن است و من غیرقانونی هستم.
۳ـ در پاسخ به قسمت فوق الذکر پاراگرافهای مذکور ، وی اظهار داشت که “جالب است که به هر میزان ، وضعیت تحقیر و انتقال تأثیر به مشتری شرکت پست” گفته می شود: “گمشده شعر است:” اگر فرستنده یا گیرنده از تحویل یا پاسخ دادن با مهلت پاسخ نداده یا پاسخ نداده است ، گفت:
ب) محافظت از مغرم:
steation دادخواست شاکی مواد 1 و 2 قانون مسئولیت مدنی را ذکر کرد ، اما به نمونه های مطالب فوق الذکر اشاره نکرد.
۱ـ در طی یک قانون ، مطابق با قوانین و مقررات معنی دار ، دستورالعمل هایی برای فسخ ایجاد شده است ، و آنچه قانون تعیین شده است برای تسهیل اجرای قانون ایجاد شده است و هیچ تضادی با اصل اجرای این قوانین و مقررات وجود ندارد.
۲ـ با توجه به ادعای متقاضی مبنی بر تأیید کنوانسیون تبادل پستی بین کشورهای عضو ، بسته به قوانین ملی و نیازهای مردم و شرایط ملی “، باید گفت که تعرفه یا درصد یا رابطه جنسی پستی در شرکت مطابق با قانون است. ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای یک نهاد قانونی هستند.
۲ـ برخلاف نتیجه گیری شاکی در بند 2 ، این شکایت مربوط به شکایت است ، این بند با آسیب کامل به زندان همراه است تا عرف از سود خارج شود و شرکت پست باید خسارت کامل متقاضی را بپردازد. در این حالت ، شاکی نمی تواند ارزش کامل حمل و نقل را بدست آورد و همان همان (ناتوانی جامعه با مبدل از یک طرف).
چگونه می توان در مورد خسارت جزئی به اعتراف و امکان تعمیر و بازسازی محتوای آسیب دیده در آخرین بخش بند 2 عمل کرد ، که بیان می کند که سوال از خسارت به خدمات پستی نشان داده شده است (ص 1 از 2 دستورالعمل پرداخت جبران خسارت پستی داخلی و خارجی). متن بند به توضیحات زیر اشاره دارد:
“” اگر محتوای آسیب دیده ترمیم نشود و نیاز به پرداخت خسارت کامل برابر با ارزش کالا ، کالاهای آسیب دیده باید به نفع انتشار ثبت شود “زیرا مجموعه مواد باید کاملاً در نظر گرفته شود و با نگرش های انتزاعی ، جزئی و سرسخت در نظر گرفته نمی شود.”
در مورد ادعای مدعیان مبنی بر این پرونده به قوانین شریعت اعتراض شده است منشی طبق نامه شماره 1/4 از 1/4/1 ، وی اظهار داشت:
“رئیس افتخاری شورای عمومی عدالت اداری
سلام و
روی آوردن به نامه شماره 1 از 1/4/7 اظهار داشت:
موضوع بند 2 دستورالعمل پرداخت پرداخت در جلسه 1/8/11 مورد بحث قرار گرفت ، که به شرح زیر است:
ـ درخواست تجدیدنظر در مورد تملک پست به پست ، اگر خسارت به طور کامل به مفاد این بند پرداخت شود ، بین فرستنده و موقعیت معتبر نیست. همانطور که فرض بر این است که پرداخت خسارت به دلیل اجرای قرارداد مستقل دیگر (بیمه) است. “
شورای عمومی دادگاه اداری در تاریخ 1/4/11 با حضور رئیس جمهور و معاون دادگستری اداری و روسای دادگاه و شعب دادگاه تشکیل شد و پس از بحث در مورد اکثریت آرا ، رأی زیر رای داد.
شورای عمومی
معاون وزیر شورای نگهبان بر اساس نامه شماره 1/4 از 1/4/11 اظهار داشت که این شکایت این است: “بند شکایت موضع است اگر به آن پر از آسیب به مفاد این بند پرداخت شود.” بنابراین ، در اجرای حكم مندرج در ماده 4 قانون عدالت اداری ، شورای عمومی دادگستری اداری دادگاه اداری ، شیوه های قضایی شورای نگهبان در رابطه با جنبه مفاد اجرایی به مفاد پرونده -لاو هدایت می شود. این تصمیم مطابق با ماده 2 دادگاه اداری (اصلاحیه 1/8/11) در بررسی و تصمیم نهادهای قضایی و اداری و معیار این ادعا است.
رئیس شورای عمومی عدالت اداری ؛ احمد رضا عابدی
پایان پیام
منبع خبر: https://www.isna.ir/news/1404030300961/%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7